مشکلت داری؟ اینجا حل میشه

اینجا به هر سوال شما پاسخ داده میشه

مشکلت داری؟ اینجا حل میشه

اینجا به هر سوال شما پاسخ داده میشه

مشکل داری یک سایتی بر اساس انجمن ها طراحی شده. به این شکل که شما هر سوالی دارید را از ما در کامنتها میپرسید و ما هم در کمترین زمان ممکن، جواب سوال شما را میدهیم.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

متن سوال سوالاتی در مورد Xen

خدا به تو
چند سوال در مورد خانم ها دارم
- آیا خانم ها برای نصب نیاز به پارتیشن خاصی دارند؟
همین بود، الان در سایت LX Labs دیدم که فقط با 2 دستور می توانید آن را نصب کنید
- شنیده ایم که راه اندازی مجدد VPS با HyperVM کل VPS را راه اندازی مجدد می کند.
-خانم کارت شبکه eth0 میده یا ساب vnet هست؟

 

 

 

جواب های سوالاتی در مورد Xen

 

جواب اول:

ایپین لاوم
الزامات
قبلا اینجوری بود الان تو سایت LX Labs دیدم که فقط با 2 دستور میتونی نصبش کنی
آنقدرها هم که فکر می کنید آسان نیست
- زن کارت شبکه eth0 میده یا همه چیز vnet هست؟
حسود
- شنیده ایم که اگر VPS را از طریق HyperVM راه اندازی مجدد کنید، کل VPS راه اندازی مجدد می شود.
من این تجربه را ندارم

 

 

جواب دوم:

نه، همه دوباره راه اندازی نمی شوند.
دو دستور برای نصب hypervm وجود دارد، اما برای استفاده از XEN باید lvm داشته باشید

 

 

جواب سوم:

این بخش چه نوع منطقه ای است؟
پارتیشن ها چگونه باید باشند؟

 

 

جواب چهارم:

جدایی کار همه نیست و درد سر است
کسانی که می گویند بدون KVM می توانند نصب کنند. هیچ یک از آنها نمی توانند این کار را انجام دهند زیرا به یک سیستم عامل جداگانه نیاز دارد.
من به آن‌ها Xen می‌دهم تا آن را درست کنند. چند نفر از افراد فعال در این انجمن می‌گویند که ما می‌توانیم بدون KVM آن را خوب کنیم، اما این اتفاق نمی‌افتد زیرا آنها می‌گویند شما واقعاً به KVM نیاز دارید.

 

 

جواب پنجم:

پارتیشن kvm چطوره؟

 

 

 

جواب ششم:

فقط میدونم که این کار همه نیست. تو ایران سرچ کردم کسی رو پیدا نکردم. ناگفته نماند که فقط سرور ریشه لازم است، اما باید با KVM و پارتیشن بندی شده باشد.
نصب خود Xen بیش از دو خط طول نمی کشد، اما همه نمی دانند چگونه آن را تقسیم کنند، در غیر این صورت نمی توانید سرور مجازی ایجاد کنید.
من نمی دانم چگونه خودم را تقسیم کنم، اما یک هندی این کار را برای من انجام داد.

 

 

جواب هفتم:

خیلی راحته!
توضیح دادم و نیازی به KVM نیست! هنگام نصب لینوکس، به مرکز داده بگویید تا پارتیشنی مانند زیر ایجاد کند:
کلمه عبور:
1 - 200 مگابایت EXT3 / بوت
2-20 پوند/
3 - 10 گیگابایت / تبادل
و بعد از نصب سیستم عامل خود، LVM را با استفاده از راهنمای من در پست ایجاد کنید!

 

  • ۰۱/۰۵/۲۳
  • ابوالفضل قلینژاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">