مشکلت داری؟ اینجا حل میشه

اینجا به هر سوال شما پاسخ داده میشه

مشکلت داری؟ اینجا حل میشه

اینجا به هر سوال شما پاسخ داده میشه

مشکل داری یک سایتی بر اساس انجمن ها طراحی شده. به این شکل که شما هر سوالی دارید را از ما در کامنتها میپرسید و ما هم در کمترین زمان ممکن، جواب سوال شما را میدهیم.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

فیلم "ماجراجویی در جنگل" (به انگلیسی: Jumanji) یک فیلم ماجراجویی فانتزی آمریکایی است که در سال ۱۹۹۵ به کارگردانی جو هستون و با بازیگرانی همچون رابین ویلیامز، کریستن دانست، بنجامین سالیسبری و برادلی پیت به اکران رسید.

این فیلم بر اساس رمانی با همین نام اثر کریس ون السبرگ نوشته شده است و داستانش در مورد دو کودک به نام های جودی و پیتر است که با بازی یک بازی جادویی به نام "جومانجی"، وارد یک دنیای موازی درون جنگل می شوند و باید در آنجا در برابر خطرات و موانعی که در پیش رو دارند، به دنبال راه خروج از آن دنیا باشند.

فیلم "ماجراجویی در جنگل" با بازیگری قوی و اثر بخشی ویژه‌های بصری، توانست در زمان اکران خود موفقیت زیادی کسب کند و تبدیل به یکی از فیلم‌های برتر دهه ۹۰ شد. این فیلم در سال ۲۰۱۷ نیز به عنوان یک بازسازی با همین نام با بازیگرانی همچون دواین جانسون و کوین هارت ساخته شد و به موفقیتی بیشتر از فیلم اصلی دست یافت.

  • ۰۱/۱۲/۲۳
  • ابوالفضل قلینژاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">