مشکلت داری؟ اینجا حل میشه

اینجا به هر سوال شما پاسخ داده میشه

مشکلت داری؟ اینجا حل میشه

اینجا به هر سوال شما پاسخ داده میشه

مشکل داری یک سایتی بر اساس انجمن ها طراحی شده. به این شکل که شما هر سوالی دارید را از ما در کامنتها میپرسید و ما هم در کمترین زمان ممکن، جواب سوال شما را میدهیم.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

ستاره شناسان برای اولین بار میدان مغناطیسی اطراف افق رویداد Sagittarius E، سیاهچاله بسیار پرجرم در مرکز کهکشان راه شیری را مطالعه کردند و کشف کردند که سیاهچاله دارای میدان مغناطیسی بسیار پیچیده ای است که از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت است. ناهمسان.
به گزارش تیم فنی و فنی آنا، از فضا، گروهی از ستاره شناسان از چندین کشور با مطالعه میدان مغناطیسی کمان A، به این نتیجه رسیدند که برخی از بخش های رویدادهای این سیاهچاله (مرز جایی که وجود دارد. هیچ چیز، حتی نور، ممکن است نداشته باشد) بسیار شلوغ هستند. به این معنا که خطوط ارتعاشی شما به هم متصل هستند. در ضمن بقیه قطعات دارای سیستم مغناطیسی با الگوهای منظم هستند. جالب اینجاست که این میدان مغناطیسی نیز هر 15 دقیقه جابجا و تغییر می کند.


افق رویداد در نسبیت عام ناحیه ای از فضا-زمان است که در آن تمام مرزهای فضا به شدت تحت تأثیر سیاهچاله است و اگر جسمی وارد این ناحیه شود، در نهایت به تکینگی سیاهچاله می افتد. افق رویداد بخشی از تقسیم بندی نواحی بیرونی سیاهچاله ها است.
مایکل جانسون، یکی از اعضای تیم تحقیقاتی، گفت: «درک این میدان مغناطیسی یک کار پیچیده و دشوار است. هیچ کس نتوانست این حوزه معنایی را از نظر علمی اصلاح کند. باز هم نشان داده شده است که مرکز صورت فلکی ما قدرتمندتر از آن چیزی است که فکر می کردیم. به نظر می رسد این میدان های مغناطیسی در همه جا بازی می کنند. "
کمان A یک سیاهچاله با مجموعا 4 میلیون خورشید و افق رویداد به عرض 13 میلیون کیلومتر و 40 برابر فاصله زمین تا ماه است. قوس 25000 سال نوری از ما فاصله دارد
این مشاهدات توسط تلسکوپ Horizon امکان پذیر شد. این تلسکوپ یک شبکه جهانی از تلسکوپ های رادیویی است که به یکدیگر متصل شده اند تا یک تلسکوپ به اندازه زمین را تشکیل دهند.
یک سیاهچاله می تواند بسته های انرژی ایجاد کند و آنها را با سرعتی برابر با سرعت نور بیرون کند. الکترون‌ها در مدارهایی در امتداد خطوط میدان مغناطیسی قرار می‌گیرند که سیاه‌چاله را تشکیل می‌دهند.
اگرچه مکانیسم تولید این بسته های قدرت را مدت هاست می شناسیم، اما دانشمندان برای اولین بار توانستند میدان مغناطیسی اطراف یک سیاهچاله را ببینند.
ماجراجو
به عبارت دیگر، افق رویداد سطحی است که هیچ اطلاعاتی از آن ساطع نمی شود. در نسبیت، هر ناظر دستگاه مخصوص به خود را برای اندازه گیری زمان دارد.
اگر دو ناظر در یک نقطه نسبت به یکدیگر استراحت کنند، ساعت آنها به یک شکل عمل می کند، در غیر این صورت ساعت ها با سرعت های متفاوت عمل می کنند و بر این اساس مسیر رویدادها متفاوت خواهد بود.
در نزدیکی افق رویداد، این تعاریف مختلف از زمان مهم می شوند. ناظری که در سیاهچاله سقوط می کند در ساعت معینی به مرکز می رسد و هنگام عبور از افق رویداد متوجه چیز خاصی نمی شود.
با این حال، به نظر یک ناظر دور، هرگز به افق رویداد نمی رسد و با نزدیک شدن به افق رویداد، سرعت کاهش آن به صفر می رسد، این امر به صورت کاهش فرکانس سیگنال، زمان را کاهش می دهد. سبک.

  • ۰۱/۰۵/۲۴
  • ابوالفضل قلینژاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">