مشکلت داری؟ اینجا حل میشه

اینجا به هر سوال شما پاسخ داده میشه

مشکلت داری؟ اینجا حل میشه

اینجا به هر سوال شما پاسخ داده میشه

مشکل داری یک سایتی بر اساس انجمن ها طراحی شده. به این شکل که شما هر سوالی دارید را از ما در کامنتها میپرسید و ما هم در کمترین زمان ممکن، جواب سوال شما را میدهیم.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

 

جمشید ورزنده، عکاس و کارگردان ایرانی است که در زمینه‌ی عکاسی صنعتی، تبلیغاتی و فیلم‌سازی فعالیت می‌کند. وی در سال 1344 در تهران متولد شد و پس از پایان تحصیلات دبیرستانی، به عنوان عکاس و تصویرگر در زمینه تبلیغات شروع به کار کرد.

ورزنده در سال 1377 با کارگردانی فیلم سینمایی "جانان" به عنوان یکی از معتبرترین کارگردانان فیلم و تلویزیون در ایران شناخته شد. او در این فیلم به خوبی موفق شد تا داستان را به صورتی فیلمی واقع‌گرایانه و مهیج نشان دهد.

ورزنده در کنار فعالیت‌های فیلم‌سازی، به عنوان یکی از معروف‌ترین عکاسان تبلیغاتی ایران نیز شناخته می‌شود. وی تصاویری زیبا و هنرمندانه در زمینه‌های مختلف تبلیغاتی، مد، فشن و صنعتی تولید کرده است.

جمشید ورزنده به عنوان یکی از کارگردانان برجسته ایران، در سال‌های اخیر برای برگزاری کمپین‌های اجتماعی و حمایت از مسائل اجتماعی مانند مبارزه با سرطان، افزایش فرهنگ سلامت، ایجاد توجه به مسائل زیست محیطی و غیره، فعالیت‌هایی انجام داده است.

 

  • ۰۱/۱۲/۲۰
  • ابوالفضل قلینژاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">