مشکلت داری؟ اینجا حل میشه

اینجا به هر سوال شما پاسخ داده میشه

مشکلت داری؟ اینجا حل میشه

اینجا به هر سوال شما پاسخ داده میشه

مشکل داری یک سایتی بر اساس انجمن ها طراحی شده. به این شکل که شما هر سوالی دارید را از ما در کامنتها میپرسید و ما هم در کمترین زمان ممکن، جواب سوال شما را میدهیم.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

متن سوال: ایجاد یک سرور مجازی ویندوز به وسلیله ی Xen-HyperVM

سلام دوستان اگه کسی میدونه چطوری ویندوز وی پی اس رو با Xen-Hypervm راه اندازی کنه لطفا اینجا پست کنه.
لطفا کامل و کامل بنویسید…

 

 

 

جواب سوال ایجاد یک سرور مجازی ویندوز به وسلیله ی Xen-HyperVM

جواب اول:

میتونم کمکتون کنم...
آیا می توانید انگلیسی تدریس کنید؟
(قابل فهم و ساده)

 

 

جواب دوم:

آره هیچ مشکلی نیست

 

 

جواب سوم:

\"ناشناس1\" عزیز.
به خاطر دیر کردنم متاسفم..
من در مورد این سوال به خوبی آموزش دیده ام! (بسیار ساده و ساده)
کل آرشیومو گشتم ولی پیدا نکردم...
امیدوارم مورد استفاده قرار گیرد...
من دنبال آموزش هستم...
به محض پیدا کردنش اضافه میکنم...
موفق و پیروز باشید.

 

 

جواب چهارم:

اینم از شانس ما

 

 

جواب پنجم:

دوستان عزیز خسته نباشید...
اگر به کمک و مشاوره نیاز دارید، می توانید روی من حساب کنید…
من آنجا نبودم، خدمه ...
0281-3789651
این لینک آموزشی که گذاشتم رو ببینید…
اگر کارتون کار نمیکنه ایمیلتون رو برام PM یا زیر ایمیل کنید تا اگه پیدا کردم براتون آموزش بدم....
dr.pizoul@gmail.com
موفق و پیروز باشید

 

 

جواب ششم:

اگر برای تمرین است، بهتر است آن را در سایت قرار دهید تا همه بتوانند از آن استفاده کنند

 

 

جواب هفتم:
در پست قبلی اعلام کردم...
وارما\"

 

 

جواب هشتم:
سلام،
خیلی راحته!
- ابتدا فایل iso ویندوز را دانلود کنید
- از دستور (به جای cd image مسیر کامل نصب، مسیر فایل ISO را وارد کنید) استفاده کنید.
کد:
ln -sf /full-path-to-the-installation-cd-image /home/wincd.img
- در hypervm به قسمت ایجاد xen vps بروید و در قسمت templates گزینه windows-lxblank.img را انتخاب کنید و vps را ایجاد کنید.
- پس از راه اندازی VPS، باید از VNC-client های موجود در پنل Hypervm برای اتصال از راه دور به vps و نصب ویندوز استفاده کنید!
- پس از نصب ویندوز، VPS ذکر شده در بالا را می توانید به Ostemplate تغییر دهید، تا بار دوم، می توانید به راحتی با انتخاب ostemplate بالا، ویندوز را نصب کنید. بنابراین، از گزینه Create Ostemplate در hypervm استفاده کنید.
موفق باشید

 

  • ۰۱/۰۵/۲۳
  • ابوالفضل قلینژاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">